Kajian Srikandi menyentuh ttg penemuan semula “malay city states” yang berkaitan dgn jati diri, asal usul dan susur galor orang melayu. Misteri Raja Matahari (Maatheru) dan Benua Mu dari “kawasan yang sentiasa disinari cahaya matahari di sepanjang tahun” serta kaitannya dengan asal-usul raja-raja Mesir Kuno Horus aka Ra. Terkait juga dengan Raja Perahu dan Permaisuri HATInya dari Punt yang mempengaruhi gelaran raja-raja Mesir terkemudian kepada Paroah/Phrae aka Firaun. Punt merupakan Tanah Nenek Moyang para Firaun Mesir. Rahsia Raja Maatheru dari Benua Mu itu pula menjadi buruan kepada penganut Theosopy New Age Religion yang mencari-cari siapakah”master race” yang menurunkan Ilmu-ilmu Mistik Berkenaan Alam Semesta (manipulasi tenaga alam) kepada tamadun2 kuno di timur tengah.

Sunday 9 March 2014

MAS MH370 - Kehidupan Pelbagai Dimensi





pertama sekali saya ingin memohon ribuan kemaafan andai tajuk posting ini serta pautan yang saya kongsikan ini mengganggu emosi sesiapa sahaja - terutama kepada ahli keluarga penumpang MAS MH370

saya tidak berniat apa2, cuma saya juga mahu menyedarkan diri saya sendiri bahawa bukan sahaja kita manusia yang tinggal di dunia ciptaan Tuhan

ada "ramai" lagi makhluk lain yang turut sama mendiami alam semesta terutamanya planet bumi kesayangan ini

kadangkala ada perkara2 yang berlaku itu terjadi diluar dimensi kehidupan manusia biasa

saya tidak berharap bahawa itulah yang berlaku kepada pesawat MAS MH370
tetapi cuma mahu mengingatkan bahawa perkara2 sedemikian boleh saja berlaku dan telah berlaku beberapa kes sebelum ini

saya tetap berharap bahawa semua penumpang selamat dan dapat kembali ke pangkuan kita semua  

" PLEASE COME BACK"






baca pautan berikut dengan hati dan minda yang terbuka sebagai salah satu sumber maklumat




haha..saya cilok gambar ni dari blog Heliconia



Nahas Misteri Pesawat Adam Air 2007

Ke mana ghaibnya pesawat Adam Air? Ringkasan Laporan Rasmi Skylab

Nahas Misteri Helikopter di Bario : 2004 – Tuhan Menunjukkan Kekuasaan KerajaanNya






No comments:

Post a Comment